باید گفت روکش در کارخانه با لکه و لاک درمان می شود و این ماده پانل را برای استفاده فوری آماده می کند. به لطف تکنیک اتصال میکس مچ، این پانل ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بسته به دکوری که ترجیح می دهید، می توانید ظاهر و حسی طبیعی در اتاق ایجاد کنید. هسته MDF یک تخته پایدار را تضمین می کند و روکش لاک باعث محبوبیت این ماده تخته می شود!

ام دی اف گردویی روشن با کیفیت بالا را در ضخامت های مختلف سفارش دهید. شما به راحتی می توانید ضخامت مورد نظر را در پیکربندی محصول مشخص کنید. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که مواد پانل مطابق با نیازهای شما است: هم فرمت و هم ضخامت مواد. ضخامت های زیر موجود است: 19 میلی متر.

ام دی اف

این تخته از الیاف چوب تشکیل شده است که تحت فشار زیاد فشرده می شوند. این باعث می شود که مواد پردازش شوند. هنگام فرز یا اره کردن، این مواد تخته خرد نمی شود. الیاف توسط رزین به هم متصل می شوند.

بنابراین لازم است که قبل از لاک زدن تخته را به درستی چربی زدایی کنید. ام دی اف گردویی روشن فقط برای کاربردهای داخلی و در شرایط خشک مناسب است.

لایه رویی چوب واقعی است، به این معنی که این چوب ممکن است تغییر رنگ دهد. این زمانی که در معرض نور روز قرار می گیرد تقویت می شود. بنابراین مهم است که لایه های بالایی را با لاک یا روغن به پایان برسانید.

ام دی اف گردویی روشن ماده انتخابی برای مبلمان و کاربردهای داخلی است. ام دی اف ونیر که به عنوان ام دی اف روکش نیز شناخته می شود، تخته ای پرکاربرد است که برای کاربردهای داخلی مختلف مناسب است.

درب، پوشش لوله، قفسه کتاب، کابینت تلویزیون و پارتیشن تنها چند نمونه از امکانات کاربردی ام دی اف روکش شده هستند. ساختار همگن، ام دی اف را در مقایسه با سایر مواد تخته ای، کمتر مستعد جمع شدن و انبساط در دماهای مختلف می کند. روکش ام دی اف برای کاربرد در فضاهای مرطوب یا خارج از منزل مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *