کیک شکلاتی تولد یک دسر صحنه نگاری و خوشمزه است که برای جشن گرفتن از بزرگسالان و کودکان عالی است! با پایه شکلاتی یا سفید تهیه می شود که می تواند 2 یا 3 سطح داشته باشد.

سپس با خامه یا گاناش شکلاتی پر می شود. در نهایت روی لبه ها کاملا پوشیده و تزئین شده است. معمولا یک فضای مرکزی برای اضافه کردن شمع ها آزاد می ماند.

تصور کنید داخل آن نرم و خامه‌ای است، جایی که برش‌های بلند و پر هیکل کاملاً بدون ایجاد خرده‌ریزه بریده می‌شوند! در دو کلمه: کیک شکلاتی تولد در زیر دستور پخت با تمام توصیه های گام به گام برای درست کردن آن در خانه به همراه 10 تغییر برای تهیه کیک تولدی که بیشتر دوست دارید، بسته به سلیقه و موقعیت شما آورده شده است.


طرز تهیه خیلی راحته فقط کافیه کمی زمان بزارید تا با زمان های ترکیب مرتب بشید اول اینکه پایه نرم با دست در چند دقیقه آماده میشه پخته میشه ولی نیم روز استراحت ضروریه به همین دلیل است که توصیه می کنم همیشه آنها را از روز قبل تهیه کنید.

پر کردن گاناش به صورت فلش انجام می شود. اما باید به قوام مناسب برسد، نه خیلی مایع و نه خیلی جامد! فقط در نهایت می توانید مونتاژ و تزئین کنید.

راز یک نتیجه عالی این است که هر پایه قوام ایده آلی دارد! تمام ترفندهای من را دنبال کنید و خواهید دید که چه نتیجه ای حاصل می شود! با شروع از این پایه و از این رویه، می توانید نسخه های زیادی ایجاد کنید.

در واقع در بین مواد پایه های سفیدی پیدا می کنید که می توانید این پایه شکلاتی را با آن ها جایگزین کنید و خامه های جایگزین جایگزین گاناش نتیجه همان چیزی است که می بینید.

یک کیک شکلاتی تولد رقص و شیک، مناسب برای بزرگسالان و کودکان برای مناسبت ها و سالگردهای خاص به زودی آن را امتحان کنید و 10 نوع کیک تولد برای همه سلیقه ها را که در انتهای مقاله پیدا می کنید را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *