در سال 1947، کفش سالامون یک کارگاه کوچک اسکی در کوه های آلپ فرانسه افتتاح کرد و برندی را ایجاد کرد که در نهایت به یک مرجع در بخش اسکی تبدیل شد. با گذشت سالها، تولیدات خود را به دویدن و ورزش های کوهستانی گسترش دادند و همانطور که مشخص شد در این مناطق نیز بسیار شناخته شده شدند.

راه های پیدا کردن کفش سالامون فیک ساده است، اگر سعی کنید آنها را جستجو کنید، به نتایجی خواهید رسید که مطمئناً جعلی هستند. در اینجا دلیل آن است: آنها فوق العاده ارزان هستند، آنها دارای مهر اصالت تضمین شده نیستند.

همانطور که گفته شد، ما سعی می کنیم این مقاله را به روز نگه داریم، فقط در صورتی که آنها شروع به کفش سالامون کنند. اما اجازه دهید نگاهی به برخی از جایگزین ها بیندازیم.

کفش

به طور جدی، قیمت گذاری کفش سالامون معمولاً بر اساس مدت زمانی که محصول در انبار بوده تعیین می شود: اگر برای مدتی موجود باشد، قیمت کاهش می یابد. مطمئن شوید که مراقب خود باشید، ممکن است مدلی را که می خواهید بسیار ارزان پیدا کنید.

همانطور که می بینید، ارزان ترین ها معمولاً اندازه های عجیب و غریب هستند، با یک سوم یا دو سوم شماره گذاری، اندازه هایی که مردم معمولاً به دنبال آن نیستند، بنابراین فروشندگان با موجودی اضافی باقی می مانند. این یک معامله واقعی نیست، اما آنها را ارزان تر از سایر وب سایت ها خواهید یافت.

به هر حال، به یاد داشته باشید که آمازون هم سهام خود و هم سهام فروشندگان خارجی را می فروشد. در مورد تصویر بالا، سومین مورد آمازون است، که همانطور که می بینید، همیشه ارزان ترین نیست.

اگر محصولی را از آمازون با آرم پرایم دریافت می‌کنید (یعنی توسط آمازون یا فروشنده‌ای که کالای آن توسط آمازون مدیریت می‌شود فروخته می‌شود)، ترفندی وجود دارد که می‌توانید محصول را در عرض 24 ساعت بدون پرداخت هزینه اضافی برای ارسال دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *