یک آشپزخانه کوچک تاریک را با یک کاشی بین کابینتی تبریز که پر از رنگ و طرح است، روشن کنید. این مکان عالی برای به نمایش گذاشتن یک بیانیه هنرمندانه برای ارتقاء طرح آشپزخانه شما است. رنگی را انتخاب کنید که رنگ کابینت آشپزخانه شما را مشخص کند تا ظاهر را با هم تطبیق دهد.

با کاشی بین کابینتی تبریز مترو صورتی بافت دار که به شکل استخوان ماهی چیده شده‌اند، رنگ زیبا و شکل جالبی را به دیوارهای آشپزخانه خود اضافه کنید. این چیدمان از کاشی های کمتری نسبت به توالی آجرکاری لایه ای استفاده می کند، و بنابراین اگر می خواهید خودتان دست به کار شوید، یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد یک ویژگی طراحی برجسته است.

کاشی

اگر آشپزخانه شما در قسمت کوچکی قرار دارد یا از نور طبیعی بسیار کمی بهره می برد، از کاشی بین کابینتی تبریز آینه ای به عنوان اسپلش بک استفاده کنید. این باعث می شود اتاق بسیار عمیق تر و جادارتر از آنچه هست احساس شود. کاشی‌های آینه‌ای نیز نور موجود در فضا را منعکس و به حداکثر می‌رسانند که به آشپزخانه شما کمک می‌کند تا کاملاً روشن‌تر به نظر برسد.

در اینجا یک ترفند هوشمندانه برای شیک کردن آشپزخانه شما وجود دارد: کاشی بین کابینتی تبریز خود را با رنگ کابینت انتخابی خود مطابقت دهید. با رنگ‌های آرام آرام که در برابر اتصالات برنجی تنظیم شده است، خدایی به نظر می‌رسد. بوم بی انتها را با لوازم جانبی در همان سایه ها تقویت کنید تا روند یکنواخت را به تصویر بکشید.

کاشی‌های آبی جوهری خال‌دار می‌توانند هجوم آرام‌بخش اقیانوس را تداعی کنند و فضای آشپزی شما را به نمایش بگذارند. یک نوار متضاد از کاشی‌های عمودی با رنگ‌های سنگریزه‌ای خاموش، طرح تیره را می‌شکند و کابینت‌های صورتی ملایم آشپزخانه زیر را کاملاً بهبود می‌بخشد.

آیا به دنبال یک آشپزخانه خانه مزرعه ای با ظاهری خاص هستید؟ ملت در حال حاضر عاشق فضای داخلی سبز هستند و این کاشی های اخرایی باریک با روکش براق، آشپزخانه شما را به نمایش می گذارد. پرداخت دست‌ساز و بافت‌دار به آن‌ها لبه‌ای قدیمی می‌دهد که به نظر می‌رسد قسمت دوقلو با شیرآلات و سینک‌های سبک دوره‌ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *