باید دانست که سیب درختی درجه یک حاوی بسیاری از ویتامین های لازم برای عملکرد سالم بدن است. انواع مختلف سیب دارای مقادیر متفاوتی خواهد بود. به طور کلی، سیب حاوی ویتامین های زیر است:

ویتامین A، ویتامین سی، ویتامین E

آنها همچنین حاوی انواع ویتامین های B هستند، مانند منبع مورد اعتماد:

ویتامین B1 یا تیامین
ویتامین B2 یا ریبوفلاوین
ویتامین B3 یا نیاسین
ویتامین B6 یا پیریدوکسین
ویتامین B9 یا فولات


به غیر از ویتامین C، سیب فقط مقادیر کمی از این ویتامین ها را تامین می کند. برخی از این ویتامین ها در پوست وجود دارند. برای بیشترین فواید تغذیه ای، فرد باید پوست و همچنین گوشت سیب را مصرف کند.

علاوه بر این، سیب حاوی مقادیر بسیار کمی از مواد معدنی مختلف است، از جمله:

کلسیم
اهن
پتاسیم
منیزیم
فسفر
سدیم
فلز روی
منگنز
کدام سیب کمترین قند را دارد؟
باید دانست که سیب مقداری قند طبیعی دارد که به آن شیرینی می بخشد. مقدار شکر بسته به نوع سیب متفاوت است. در مقایسه برخی از محبوب ترین انواع سیب، رقم گرنی اسمیت کمترین قند را دارد و فوجی بیشترین شکر را دارد.

همه محاسبات گرم شکر در هر 100 گرم سیب است:
سیب بخش ارزشمندی از هر رژیم غذایی است. آنها سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند که می توانند به کنترل گرسنگی و تنظیم قند خون کمک کنند.

سیب با مصرف منظم، ترجیحاً با پوست غنی از مواد مغذی، می تواند هر رژیم غذایی را با ویتامین ها و مواد معدنی مهم تکمیل کند. خطرات بسیار کمی برای سیب وجود دارد، به جز آلرژی و سموم ناشی از خوردن بسیاری از دانه های سیب.

انواع مختلفی از سیب وجود دارد. آنها با پروفایل های تغذیه ای متفاوتی عرضه می شوند، اما از نظر میزان قند، کربوهیدرات و پروتئین آنها تقریباً مشابه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *