در چند سال گذشته، موجی از دونات فروشی های گران قیمت در منطقه متروی واشنگتن دی سی افتتاح شد که بیشتر دونات کرمدار تولید می کردند و بیشتر اینها یا در D.C یا در شهرهای ساحل شرقی نزدیک شروع شده و به منطقه نقل مکان کرده اند.

آیا این دونات‌فروشی‌ها پایدار هستند یا در نهایت مانند کیک‌های کوچک به پایان می‌رسند و تبدیل به یک مد محو شده دیگر می‌شوند؟

فقط چند سال پیش، شور و شوق کیک کوچک در اوج بود. مغازه هایی که هر نوع دسر را می فروختند باز می شدند و بر موج جدیدترین مدها سوار می شدند.

اما اکنون، کاپ کیک ها، مانند ماست یخ زده و بازی کیم کارداشیان، در دوردست ها محو شده اند. سلیقه ها در طول زمان تغییر می کند. در نتیجه، بوتیک‌های کیک‌های کوچک تقریباً در سال 2012 عمدتاً از بین رفته‌اند.

پس دونات چطور؟ در سال 2010، مجله تایم مقاله ای با عنوان «دونات: در زمان ترش، یک داستان موفقیت آمیز شیرین» منتشر کرد که بازگشت دونات به خط مقدم دسرهای آمریکایی را شرح می داد.

دونات

فروشگاه های مستقل در حال افتتاح بودند و حتی غول های دونات کریسپی کرم و دانکین دوناتز فروشگاه های جدیدی را افتتاح کردند.

این امر به ویژه مهم بود زیرا آمریکا هنوز در حال بهبود از رکود بود. سرمایه گذاری در دونات فرصتی عالی برای نه تنها کسب سود، بلکه افزایش روحیه آمریکایی های سرکوب شده نیز بود.

در واشنگتن دی سی، دونات‌فروشی‌ها در سرتاسر منطقه، تنوع‌های جالب و عجیبی را با ویژگی‌های شیرینی‌های آمریکایی عرضه می‌کنند. یک جستجوی سریع در گوگل و پرس و جوی Yelp حدود هفت یا هشت مغازه دونات فروشی با رتبه برتر را در پایتخت کشور پیدا می کند.

به نظر می رسد که آنها اینجا هستند تا بمانند. در حالی که عوامل بالقوه متعددی وجود دارد که پدیده دونات را در ساحل شرقی توضیح می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *