با تبدیل شدن مشاغل بیشتر به میز تحریر یا بی تحرکی و نشستن قیمت صندلی طبی دیسک کمر نیز افزایش می یابد.
گذراندن مدت زمان طولانی برای نشستن روی صندلی پنج ساعت در روز پنج ساعت نشستن روزهای هفته معادل 1175 ساعت  یا تقریبا 50 روز در هر سال است.
امروزه قیمت صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم به دلیل تقاضا فراوان بسیار افزایش پیدا کرده است.
تکثیر کردن به تعداد سالهایی که کار می کنید سپس زمان نشستن خود را اضافه کنید در خانه و بسیاری از مردم زمان بیشتری را به نشستن می گذرانند تا در رختخواب!
به گفته تیم ارگونومی در دانشگاه کرنل نشستن بیش از 20 دقیقه اثرات منفی بر بدن شما، از جمله افزایش مشکلات اسکلتی عضلانی مانند مشکلات کمر و گردن.
توصیه می کنندحرکت منظم برای جلوگیری از این اثرات منفی با استفاده از اصل 20/20 – 20 ثانیه دور از نشستن موقعیت هر 20 دقیقه به عبارت دیگر همیشه باید سعی کنید هر 20 تا 30 دقیقه یکبار بایستیدحرکت کنید.
نشستن بر سایر قسمت های بدن و سلامت شما نیز تأثیر می گذارد افرادی که برای مدت طولانی می نشینند دو برابر بیشتر از افرادی که می ایستند در معرض بیماری قلبی هستند.
صندلی
علاوه بر این، زمانی که شما در حال نشستن سطح انسولین شما 24 درصد کاهش می یابد (خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد، کلسترول خوب شما کاهش می یابد.
20٪ و آنزیم هایی که چربی را کاهش می دهند تا 90٪ کاهش می یابد  به این معنی که کالری کمتری نسبت به زمانی که فقط می سوزانید.

این نشان می دهد که ایستادن ممکن است برای ما بهتر باشد اما در واقع این نیز درست نیست ایستادن طولانی مدت با سایر مشکلات عروقی مرتبط است و خطر واریس را افزایش می دهد.

بنابراین بهترین توصیه این است که هر 20 تا 30 دقیقه از روی میز خود حرکت کنید، حتی اگر فقط چند ثانیه بایستید یا راه بروید.

اگر از صندلی ماساژور استفاده کنید می توانید برای طولانی مدت بنشینید اما ممکن است قیمت صندلی ماساژور سنگ یشم
کمی گران تر از سایر صندلی ها باشد.
برای چند قدم برعکس، اگر بیش از 20 دقیقه ایستاده اید، سعی کنید مدت کوتاهی بنشینید موقعیت صحیح نشستن و تنظیم ارتفاع صندلی یا میز شما کلید اصلی است.
امروزه برای کودکان نیز می توانید از صندلی چرخدار کودک استفاده کنید.
    1. Correct Sitting Posture:Office
    1. رستوران هایی که فقط ظرف یکبار مصرف ارائه می دهند
    2. پوشیدن لباس مناسب عروسی که در مکان باز برگزار می شود
    3. مصرف شیره انگور برای درمان بیماری
    4. صاحبان اسب و کنجکاوی آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *