یونیت دندانپزشکی زیگر v1000 عمدتا برای جراحی دهان، معاینه و درمان بیماری های دهان استفاده می شود. صندلی برقی دندانپزشکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و ساختار اصلی آن به 8 قسمت تقسیم می شود.

صفحه زیرین کل دستگاه روی زمین ثابت می شود و صفحه زیرین از طریق تکیه گاه به قسمت بالایی صندلی دندانپزشکی متصل می شود. عملکرد یونیت دندانپزشکی زیگر v1000 توسط کلید کنترل روی پشتی صندلی کنترل می شود.

اصل کار آن این است که سوئیچ کنترل موتور را راه اندازی می کند و مکانیزم انتقال را به حرکت در می آورد تا قسمت های مربوطه صندلی دندانپزشکی را حرکت دهد. با توجه به نیازهای درمان، یونیت دندانپزشکی زیگر v1000 می تواند با دستکاری دکمه سوئیچ کنترل، اقدامات بالا آمدن، افتادن، پیچیدن، پیچیدن و تنظیم مجدد را تکمیل کند.

یونیت دندانپزشکی

نصب تجهیزات هر یونیت دندانپزشکی صندلی ممکن است متفاوت باشد، اما یک روند کلی وجود دارد. تقریباً تمام دستگاه های درمان دهان مجهز به سیستم ساکشن دندان، قفسه ابزار و ابزار مورد نیاز برای مراقبت از بیمار هستند. این شامل:

شامل توربین، زاویه خم کن و میکروموتور برای سوراخ کردن سریع دندان، برای خشک کردن نواحی خاص در دهان استفاده می شود.

یونیت دندانپزشکی زیگر v1000 بخش مهمی از یونیت دندانپزشکی است. دندانپزشک با بیماران روی صندلی مشورت می کند. ارتفاع و شیب تمامی صندلی های دندانپزشکی و موقعیت تکیه گاه ها قابل تنظیم است

یک لامپ سیلیا که توسط دندانپزشکان برای دیدن تمام جنبه های دهان بیمار استفاده می شود. ابزار ساکشن می تواند بزاق را در نزدیکی غده زیر زبانی بمکد و بیمار می تواند پس از مراقبت، تف دهان را شستشو دهد.

همچنین شامل یک پدال است که دندانپزشک می تواند ابزار را فعال کند. تمام ابزارهای قابل استفاده مجدد باید بعد از هر بیمار ضد عفونی شوند و بسیاری از اقلام یکبار مصرف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *