این نگرانی وجود دارد که اندازه بدن مانکن کودک فروشگاه های مد بیش از حد لاغر هستند و ایده آل های بدن غیر واقعی را ترویج می کنند.
تا به امروز هیچ بررسی سیستماتیکی در مورد اندازه مانکن های فروشگاه های مد خیابانی انجام نشده است.
ما خرده‌فروشی‌های ملی مد واقع در خیابان بزرگ دو شهر انگلیسی را بررسی کردیم اندازه بدن مانکن‌های «مرد» و «مونث» توسط دو دستیار پژوهشی نابینا با استفاده از مقیاس‌های رتبه‌بندی بصری ارزیابی شد.
متوسط اندازه بدن مانکن زن نماینده یک زن بسیار کم وزن بود و 100٪ مانکن های زن نشان دهنده اندازه بدن کم وزن بودند.
متوسط اندازه بدن مانکن مرد به طور قابل توجهی بزرگتر از متوسط اندازه بدن مانکن زن بود لواشک ترش تنها 8 درصد از مانکن‌های مرد اندازه بدنی کم‌وزن داشتند.
اندازه بدن مانکن هایی که برای تبلیغ مد زنانه استفاده می شود غیر واقعی است و از نظر پزشکی در انسان ناسالم تلقی می شود.
مانکن
این نگرانی وجود دارد که اندازه بدن مانکن های فروشگاه های مد بیش از حد لاغر هستند و ایده آل های بدن غیر واقعی را ترویج می کنند.
اگرچه برخی از خرده فروشان گزارش داده اند که اکنون از مانکن های با اندازه مناسب تری استفاده می کنند، اما اندازه واقعی مانکن های مورد استفاده در فروشگاه های مد خیابانی به طور رسمی مورد بررسی قرار نگرفته است.
ما خرده‌فروشی‌های ملی مد واقع در خیابان بزرگ دو شهر انگلیسی را بررسی کردیم متوسط اندازه بدن مانکن زن نماینده یک زن بسیار کم وزن بود و همه مانکن های رتبه بندی شده نشان دهنده اندازه بدن کم وزن بودند.
متوسط اندازه بدن مانکن مرد به طور قابل توجهی بزرگتر از متوسط اندازه بدن مانکن زن بود اندازه بدن مانکن هایی که برای تبلیغ مد زنانه استفاده می شود غیر واقعی است و از نظر پزشکی در انسان ناسالم تلقی می شود.
به خوبی شناخته شده است ما چگونه می توانیم شکرگزار نعمت های ارزشمند و بی پایان خداوند باشیم که درونی کردن ایده‌آل‌های بدن «فوق العاده لاغر» در زنان به‌عنوان عامل خطر در ایجاد اختلالات خوردن و اختلال در رفاه روانی عمل می‌کند.
با این حال، در دنیای پیشرفته مدرن، ایده آل های بدن غیرواقعی هم به طور ضمنی و هم به طور صریح به زنان منتقل می شود.
برای مثال، مدل‌های زن تمایل دارند اندازه‌های بدن متن تشکر بابت هدیه گل بسیار لاغری داشته باشند که برای اکثر زنان دست نیافتنی است ابعاد اندازه بدن عروسک اسباب بازی دخترانه محبوب «باربی» نیز به طرز غیرقابل قبولی باریک است.
    1. Emaciated mannequins: a study of mannequin body size in high street fashion stores
    1. بزرگترین تولیدکننده کود در جهان
    2. نوشیدنی بدون کالری با طعم لیمو عمانی
    3. بایدها و نبایدها برای گرم ماندن در پالتو
    4. مدیریت وزن با خوردن گردوی سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *