یک مطالعه در سال 2015 که در مجله موسسه ملی سرطان منتشر شد، عادات نوشیدن قهوه تلخ را در بیش از 447000 نفر در طی 10 سال بررسی کرد.

محققان دریافتند افرادی که روزانه چهار فنجان یا بیشتر قهوه ترک فوری کافئین دار می نوشند نسبت به افرادی که قهوه بدون کافئین می نوشند یا قهوه نمی نوشند، 20 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به ملانوم هستند.

قهوه صبح شما می تواند به کاهش خطر مرگ کمک کند یک مطالعه در سال 2022 در The Annals of Internal Medicine نشان داد که مصرف متوسط ​​قهوه شیرین نشده و شیرین شده با شکر با کاهش خطر مرگ و میر مرتبط است.

این تحقیق نشان می‌دهد کسانی که روزانه 1.5 تا 3.5 فنجان قهوه می‌نوشیدند، از جمله با شکر، 30 درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی در طول مطالعه بودند.

ما از استیون کی. روچیلد، پزشک خانواده، پزشک خانواده در مرکز پزشکی دانشگاه راش و یک مرد اختصاصی دو تا سه فنجان در روز (سیاه رنگ، بدون شیرین کننده) خواستیم که وزن خود را انجام دهند.

در حالی که او هرگز تا آنجا پیش نرفته است که دوز روزانه جاوا را برای هیچ یک از بیمارانش تجویز کند، او می‌گوید: «مطمئناً با بسیاری از تحقیقات آشنا هستم که نشان می‌دهند قهوه اسپرسو اصل تأثیر ملایمی در محافظت در برابر مسائلی مانند سکته مغزی، دیابت دارد و مشکلات قلبی عروقی.”

روچیلد می‌گوید: «به خاطر داشته باشید که این تحقیق بر فواید قهوه ترک تلخ تمرکز دارد، که ما هنوز در حال یادگیری آن هستیم اما ما قطعاً از مضرات چربی و قندی که در بسیاری از نوشیدنی‌های قهوه پیدا می‌کنید می‌دانیم.

به عنوان مثال، یک موکا شکلات سفید استارباکس ونتی دارای 580 کالری، 22 گرم چربی (15 گرم از آن اشباع شده) و 75 گرم شکر است یک فنجان قهوه دم کرده ساده؟ دو کالری، بدون چربی و صفر کربوهیدرات.

    1. Health Benefits of Coffee
    1. راز مولتی میلیاردر شدن ترامپ در دوماهه اخیر!
    2. تاثیر رنگ بر نبض و فشار خون
    3. شیر آلاتی که آب طلا از آن جاری می شد.
    4. پارچه رومبلی که از خود آب تولید می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *