شلیل در میدان تره بار ارومیه به طور طبیعی سرشار از پری بیوتیک است. که نوعی غذا برای باکتری های سالم روده شما (معروف به پروبیوتیک ها) است و در نتیجه به تحریک رشد باکتری های سالم کمک می کند.

سعی کنید هر روز غذاهای حاوی پری بیوتیک مانند میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا از فواید آن بهره مند شوید. فیبر فقط برای هضم غذا مفید نیست. فیبر محلول بالای موجود در این میوه ها نیز می تواند به کاهش کلسترول بد کمک کند.

روز خود را درست با یک صبحانه کاهش دهنده کلسترول شروع کنید، مانند یک کاسه جو که روی آن هلو و شلیل خرد شده است، یا آنها را به اسموتی اضافه کنید.

شلیل

ویتامین C از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و آن را برای مدت طولانی تری سالم تر و درخشان تر می کند. ویتامین C موجود در میوه های هسته دار برای تولید کلاژن در بدن ضروری است که به پوست خاصیت ارتجاعی و ساختاری می بخشد.

شلیل و هلو درخت MONTAGUE عاشق روزهای گرم و شب های خنک هستند و به طور خاص با پرورش دهندگان منتخب در مناطق رشد عالی در استرالیا رشد می کنند.

شلیل در میدان تره بار ارومیه آنها در Stanthorpe QLD، Swanhill، Cobram و Shepparton Victoria، Perth Hills & Donnybrook Western Australia کشت می‌شوند و همه تحت کنترل کیفیت دقیق قرار می‌گیرند تا از کیفیتی ثابت و درجه یک اطمینان حاصل شود.

آنها به صورت دستی از لبه های بیرونی درختان باغ انتخاب شده اند، جایی که نور خورشید قندهای طبیعی بالاتر، رنگ های تند و طعم های کاملاً غنی تولید می کند تا از آن لذت ببرید.

برای میوه هسته دار استرالیایی باکیفیت عالی، به دنبال برچسب میوه درخت MONTAGUE به رنگ سیاه و زرد در IGA محلی خود بگردید و برای الهام گرفتن از نحوه استفاده از آنها در اینجا به دستور العمل های میوه هسته دار ما نگاهی بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *