در این مطالعه مشخص شد که در درازمدت، قیمت روفرشی ۹ متری قدیمی دو برابر کف‌های سخت برای تمیز نگه داشتن قابل قبول است و باید بیشتر از هر کدام از دیگر فرش‌ها تعویض شوند. شاید نواحی مدارس اطلاعات مقایسه ای از تجربه خود در اختیار داشته باشند که بتواند این تفاوت ها را روشن کند.

یک فوت مربع فرش می‌تواند ده‌ها میلیون میکروارگانیسم از جمله باکتری‌ها و ویروس‌ها را در خود جای دهد. گاهی به نظر می‌رسد که بحث‌ها تمرین‌هایی در «این متخصص» آیات «متخصص شخص دیگری» است.

تاد گودیش، مدیر آزمایشگاه تحقیقات کیفیت هوای داخلی در دانشگاه بال استیت در مونسی، ایندیانا، اظهار داشت که فرش اصلاً جایی در مدارس ندارد.

او علاوه بر اینکه یک مخزن عالی برای گرد و غبار است، تأیید کرد که فرش ها از رشد کپک ها و کنه های گرد و غبار حمایت می کنند. یک فوت مربع فرش می تواند ده ها میلیون میکروارگانیسم از جمله باکتری ها و ویروس ها را در خود جای دهد.

روفرشی

برخی از منابع صنعتی ادعا می کنند که کنه های گرد و غبار (محرک آسم و آلرژی) نیستند.

شکایت در فرش مدرسه یک مقاله صنعتی ادعا می کند که کنه ها در بستر بسیار بدتر هستند و “ما حذف بستر را برای جلوگیری از کنه ها توصیه نمی کنیم”.

در حالی که دیدگاه های مخالف بحث می شود، گاهی اوقات تجربه معلم بهتری است. اکنون هکتارها فرش از مدارس نوا اسکوشیا حذف شده است که مزایای مثبت آشکاری دارد.

در مدرسه ابتدایی محلی ما، به وضوح کیفیت هوا بهبود یافته است. ما پیش بینی نمی کردیم که نتایج اینقدر چشمگیر باشد. ما آماده بودیم که فقط شکایات کمتری از افراد مبتلا به بیماری تنفسی ببینیم و نه بیشتر.

با این حال، افرادی که قبلاً شک داشتند اظهار می کنند که می توانند تفاوت را تشخیص دهند و همچنین احساس بهتری دارند. یکی از مدیران فاش کرد که او آسم دارد و از زمانی که فرش ها برداشته شد دیگر در مدرسه از آسم رنج نمی برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *