دستکش های یکبار مصرف در طی مراحل عمل برای حفظ آنتی سپتیک ضروری هستند. از زمان استفاده پیشگامانه ویلیام اس هالستد از دستکش های جراحی به عنوان یک ابزار حفاظتی برای جراح در سال 1896، استفاده های نوآورانه متعددی از دستکش ها، اغلب در آسیب های دست، ثبت شده است. ، مستند ضعیفی است.

ما می خواهیم یک استفاده نوآورانه از دستکش لاتکس 50 عددی را در آموزش آناتومی دست پیشنهاد کنیم. آناتومی دست می تواند بسیار پیچیده باشد و اغلب می تواند برای دانشجویان جوان پزشکی، پزشکان جوان و کارآموزان جراحی چالش برانگیز باشد.

یک دستکش لاتکس بدون پودر با اندازه مناسب توسط مربی انتخاب می شود تا از تناسب راحت برای دست کارآموز اطمینان حاصل کند.

سپس می توان خطوط اصلی استخوان ها، اتصالات ماهیچه ها و تاندون ها، رگ های خونی و اعصاب را متعاقباً با یک خودکار ترسیم کرد و در نتیجه کمک بصری مفیدی را در اختیار کارآموز قرار داد.

دستکش

این مدل به ویژه برای نشان دادن برش برای قرار گرفتن در معرض جراحی برای روش های حاد و انتخابی خوب است. فلپ های محلی را می توان با استفاده از دستکش های دوتایی با دو رنگ مختلف ترسیم و بلند کرد.

علاوه بر این، این مدل همچنین می تواند برای تسهیل درک آسیب های دست و درمان آن برای بیماران و همچنین درمانگران دست استفاده شود.

این ابزار آموزشی بسیار همه کاره است و گنجاندن جزئیات آناتومیک پیچیده را می توان با سطح آموزش فعلی کارآموز یا بالاتر تنظیم کرد.

این یک منبع یادگیری ارزان است، می تواند در تنظیمات متعدد استفاده شود و شامل موادی است که به راحتی در تمام محیط های بالینی اطراف بیمارستان در دسترس هستند.

علاوه بر این، این تکنیک یادگیری پویا آناتومی را تضمین می کند زیرا حرکات ماهیچه ها و تاندون ها پس از نصب دستکش نمایش داده می شود و کارآموزان احتمال بیشتری برای درک اتصالات تاندون و اعمال عضلات دارند.

ما این روش را سریع، آسان، ارزان و کارآمد در آموزش آناتومی دست به کارآموزان می‌یابیم، در حالی که مزیت پویای این تکنیک را درک می‌کنیم و صرفاً از مواد اولیه در اختیار پزشک استفاده می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *