در چند هفته گذشته، کمربند چرم نوین را می پوشیدم. در مورد قطعه محکم و باحالی مثل این چیزی جز چیزهای عالی برای گفتن ندارم. اما بگذارید از ابتدا شروع کنم. کمربند چرم نوین با این سه مرد در کالیفرنیا غریبه نیست.

پت، تری و کریگ چند سال پیش زمانی که متوجه شدند می‌توانند کالاهای چرمی باکیفیت‌تری بسازند، مغازه را راه‌اندازی کردند و هنوز هم قیمت مناسبی دارند. ما کمربند چرمی تمام دانه آنها را دیده‌ایم و مایلیم که موافق باشیم.

اما اخیرا، Thirteen50 کمربند چرم نوین جدید خود را منتشر کرده است، و این چیز فوق العاده است. وقتی آن را از کیسه بیرون می آورید، می توانید متوجه شوید که منحصر به فرد است، و این به این دلیل است.

کمربند

کمربند چرم نوین به خوبی با یک ظاهر غیررسمی مانند یک شلوار جین ست می شود. این کمربند با چرم Old World Harness از دباغی Hermann Oak در سنت لوئیس شروع می شود.

این ماده دباغی شده و ساخته شده است تا بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا باشد. فراتر از آن، Thirteen50 از ضخیم ترین پوست هایی که می تواند برای این کمربند به دست آورد استفاده می کند: حدود 14 اونس. برای مرجع، بیشتر کمربندهای چرمی ضخامتی بین 8 تا 10 اونس دارند.

همچنین عرض آن حدود یک اینچ و نیم است که از اکثر محصولات موجود در بازار عریض‌تر است. هیچ دوختی روی کمربند وجود ندارد – به طور کلی ضعیف ترین نقطه هر محصول چرمی است که احتمالاً عمر آن را افزایش می دهد.

هنگامی که آن را در دستان خود می گیرید، می توانید وزن و ضخامت آن را بلافاصله احساس کنید. من تصور می کنم که این سنگین ترین کمربند است که یک فرد معمولی دارد. وقتی برای اولین بار آن را پوشیدم، تقریباً احساس کردم که زین را در دست گرفته ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *