اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد رنگ و پارچه در نامزدی به دست آورید، می توانید مقاله ما را بررسی کنید: رنگ و پارچه در نامزدی

چگونه یک دوخت لباس نامزدی متناسب با فرم بدن انتخاب کنیم؟ چه در خانه و چه در محل برگزاری، مراسم نامزدی اکنون بر اساس مفهومی مانند عروسی برگزار می شود.

شما می توانید فصل، کتاب، فیلم، رنگ یا هر چیزی که برای شما و نامزدتان معنی دارد را به عنوان مفهوم نامزدی تعریف کنید. از مدل دعوت نامزدی گرفته تا تزیین میز تا اکسسوری که در موهای نامزدی خود استفاده خواهید کرد.

می توانید لباس خود را با توجه به مفهوم هر جزئیات انتخاب کنید. مثلا؛ اگر تم سیب را برای نامزدی خود انتخاب کرده اید، می توانید یک لباس نامزدی سبز شیفون بلند انتخاب کنید.

لباس

اگر هنوز مفهوم نامزدی خود را مشخص نکرده اید، می توانید مقاله ما را با پیشنهادهای مختلف برای شما بررسی کنید: 13 ایده متفاوت برای مفهوم نامزدی.

چگونه نامزدی را با توجه به تیپ بدنی انتخاب کنیم؟ حتی اگر در مورد زیباترین دوخت لباس نامزدی تحقیق کرده و بخرید، باید بدانید که این لباس نامزدی مناسب شما نیست مگر اینکه متناسب با اندام شما باشد. اول از همه، شما باید ساختار بدن خود را بشناسید و نقاط مورد اعتماد خود را برجسته کنید.

اساساً 4 نوع بدن وجود دارد: گلابی، سیب، مستطیل و ساعت شنی. شما باید مشخص کنید که کدام یک از این نوع ها را دارید و بر اساس آن لباس شب، لباس عروس و حتی لباس هایی را که در زندگی روزمره می پوشید انتخاب کنید.

اگر عروس خانمی هستید که سینه های کوچک و باسن پهن دارید، می توانید به جایدوخت لباس نامزدی مدل ماهی، لباس نامزدی بلند A را انتخاب کنید. زیرا حلقه های نامزدی مدل ماهی بیشتر مناسب عروس هایی با تیپ بدنی ساعت شنی است که با ساختار بدنی متناسب خود به چشم می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *