درست کردن خلال سیب زمینی خانگی که ترد، خامه‌ای، کاملا چاشنی‌شده و بسیار سالم‌تر از جایگزین‌های سرخ‌شده‌شان هستند، آسان است. خلال سیب زمینی خانگی فواید تغذیه ای شگفت انگیزی دارد. آنها یک راه عالی برای افزایش مصرف ویتامین C هستند.

همچنین منبعی از پتاسیم هستند، یک ماده مغذی مهم برای سلامت قلب. سیب زمینی های خود را با مقدار کمی روغن زیتون، خوشمزه تر و سالم تر کنید. اسیدهای چرب غیراشباع روغن زیتون فوایدی برای سلامت قلب دارند و حتی وعده غذایی شما را با آنتی اکسیدان های سالم القا می کنند.

از سرخ کردن صرف نظر کنید و خلال سیب زمینی خانگی خود را در فر یا سرخ کن با هوا درست کنید. سرخ کن هوا سیب زمینی های شما را بدون نیاز به چربی زیاد ترد می کند، در حالی که تنظیم همرفت روی فر سیب زمینی ها را کاملا قهوه ای می کند. شما حتی نسخه سرخ شده را از دست نخواهید داد.

خلال سیب زمینی

خلال سیب زمینی خانگی ساده طعم خوبی دارند، اما اگر سیر خشک یا رنده شده را اضافه کنید، طعم آن را به سطح دیگری خواهید رساند. برای سلامتی خود نیز مفید خواهید بود. سیر منبع عالی از خانواده ای از مواد مغذی به نام ترکیبات ارگانوسولفور است.

در حالی که تحقیقات در مورد فواید سیر هنوز در مراحل ابتدایی است، موسسه Linus Pauling خاطرنشان می کند که ترکیبات ارگانوسولفور سیر دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی است. ترکیبات ارگانوسولفور همچنین ممکن است به کنترل سطح کلسترول خون شما کمک کند و سلامت قلب و عروق را ارتقا دهد.

اگر کمی گرما مشکلی ندارید، درست کردن خلال سیب زمینی خانگی با کمی کاین می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. کاین ضربه آتشین خود را از ترکیبی به نام کپسایسین دریافت می کند. کپسایسین فوایدی برای سلامت قلب دارد و ممکن است سطح کلسترول خون شما را کاهش دهد.

و مطالعات حیوانی نشان داده است که کپسایسین از تصلب شرایین محافظت می کند، که زمانی ایجاد می شود که پلاک ها شریان های شما را باریک یا مسدود می کنند. با این حال، مقدار زیادی ادویه برای همه مناسب نیست. با اضافه کردن مقدار کمی شروع کنید، سپس از آنجا به آن افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *