بسیاری از گلدان ها خیلی باریک یا به شکل نامناسبی هستند که نمی توان برس بطری را از طریق دهانه آن فشار داد و ظرف را به طور موثر تمیز کرد. اینجاست که برنج عنبر بو معطر می تواند کمک کند! مقدار کمی برنج نپخته را همراه با آب و صابون داخل گلدان بریزید و به آن قوام دهید. برنج به عنوان یک عامل تمیز کننده عمل می کند و خاک و خاک را از بین می برد.
چرا ابزار زنگ می زند؟ این کاملا ساده است. ابزارها وقتی در معرض رطوبت قرار می گیرند زنگ می زنند، این بدان معناست که در بسیاری از گاراژها تقریباً دائماً در معرض خطر هستند. برای مبارزه با زنگ زدگی، مقدار کمی برنج نپخته را در جعبه ابزار خود قرار دهید، جایی که به عنوان یک خشک کننده عمل می کند، رطوبت را جذب می کند و از زنگ زدن ابزار شما جلوگیری می کند.

برنج

نمی توانید صبر کنید تا به فضل طبیعت گاز بزنید؟ اگر می‌خواهید میوه‌ها با عجله برسد، آن را در یک کاسه برنج نپخته دفن کنید. دانه ها گاز اتیلن منتشر شده توسط میوه را به دام می اندازند و به رسیدن سریعتر آن کمک می کنند.

با اضافه کردن چند قطره اسانس مورد علاقه خود به یک چهارم فنجان برنج، یک کیسه با بوی شیرین به عنوان هدیه یا برای کشوی کمد خود درست کنید. هم بزنید تا برنج به طور یکنواخت پوشش داده شود، سپس برنج معطر را در یک کیسه پارچه ای کوچک بریزید و آن را با یک تکه روبان یا ریسمان ببندید.

آیا می خواهید آن شکوفه های باغ خود را طولانی تر کنید؟ با اضافه کردن آنها به یک ظرف پر از برنج، شکوفه های مقاوم مانند گل رز، زینیا، گل محمدی و گل همیشه بهار را خشک کنید. با قرار دادن حدود یک اینچ برنج نپخته در یک وان پلاستیکی بزرگ شروع کنید. گل ها را روی آن بچینید و روی آن ها را با یک لایه دیگر برنج کاملا بپوشانید. وان را ببندید و بگذارید حدود یک هفته بماند. سپس در ظرف را باز کرده و به آرامی برنج را بریزید تا گل های خشک شده ظاهر شوند. تا-دا! شما ساخت یک چیدمان خشک شده زیبا را دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *