شستن صورت ممکن است به نظر بیهوده باشد. اما، شوینده صورت نوایج اوریفلیم اینطور نیست. رعایت شست و شوی مناسب صورت و پیروی از مراحل صحیح باعث ایجاد تفاوت در وضعیت کلی پوست و چهره شما می شود.

در مورد آن فکر کنید شستن صورت با شوینده صورت نوایج اوریفلیم احتمالا اولین کاری است که هر روز برای پوست خود انجام می دهید. بنابراین، اگر اشتباه می کنید یا از محصولی استفاده می کنید که برای شما کار نمی کند، پایه و اساس متزلزلی برای بقیه روز ایجاد می کنید.

آیا می خواهید پوستی صاف تر و یکدست تر داشته باشید؟ عالی است اما باور کنید یا نه، یک راه درست و غلط برای شستن صورت وجود دارد. دانستن اینکه چگونه صورت خود را به درستی تمیز کنید مهم است.

شوینده صورت

مهم است که بهترین شوینده صورت نوایج اوریفلیم را با توجه به نوع پوست و نگرانی های خود انتخاب کنید. هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد، اما در اینجا چند دستورالعمل اساسی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

اگر پوست خشک یا حساس دارید
اگر پوست شما خشک یا حساس است، به شستشوی صورت نیاز دارید که آلودگی ها را بدون تحریک یا از بین بردن سد چربی طبیعی پوست پاک کند. این نیاز به شوینده صورت نوایج اوریفلیم ما با این مواد آسان برای پوست دارد.

اگر آکنه دارید، احتمالاً شوینده صورت نوایج اوریفلیم خشن و پاک کننده پوست را که در فروشگاه مواد غذایی یا داروخانه یافت می شود، تجربه کرده اید. مشکل؟ این شوینده های صورت در واقع چربی های طبیعی شما را از بین می برند و به مرور زمان آکنه را بدتر می کنند.

به همین دلیل مهم است که از یک پاک کننده آکنه مانندشوینده صورت نوایج اوریفلیم کنترل کننده آکنه با ترکیبی از مواد ملایم و متعادل کننده استفاده کنید.

لایه‌بردارهای شیمیایی: در غلظت‌های مناسب، به آرامی پیوندهایی را که سلول‌های مرده پوست را روی صورت شما نگه می‌دارند، از بین می‌برند، باکتری‌ها را می‌شکنند و منافذ را باز می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *