برای خانمی که در زندگی شماست، یک جفت گوشواره طلا بزرگ طلایی حلقه ای یکی از ضروریات کمد لباس است این گوشواره‌ها چه از نوع کولی‌ها باشند و چه حرفه‌ای.

آنچه او برای جمع کردن لباسی که می گوید: «ببین! این منم!” این گوشواره‌های با قطر 2 اینچ از طلای زرد 14 عیار ساخته شده‌اند و از یک گیره ساده پین برای ثابت نگه داشتن آن‌ها در جای خود استفاده می‌کنند.

از آنجایی که گوشواره ها لوله ای هستند، بسیار سبک و صندل مجلسی زنانه راحت هستند، حتی برای چنین قطعات بزرگ. ما تعداد زیادی گوشواره حلقه ای طلا در سبک های مختلف داریم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید!

هنگامی که می خواهید با جواهرات خود اظهار نظر کنید، اما ایمان شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، مطمئناً نمی توانید با این گوشواره های متقاطع آویزان جوانه دار زیبا اشتباه کنید!

بازیگران از طلای زرد 14 عیار ساخته شده اند، آنها به سبک سه جوانه ساخته شده اند که نه تنها تثلیث مقدس بلکه سه فضیلت ایمان، امید و عشق را نشان می دهد.

گوشواره

 

در مرکز هر صلیب یک الماس درخشان قرار دارد که ارزش خون ریخته شده عیسی را به ما یادآوری می کند این گوشواره‌ها از توپ‌های طلای جامد آویزان هستند و با پایه‌های فشاری استاندارد محکم می‌شوند.

گوشواره های استیتنت و گردنبندهای استیشن هر کدام شایسته لحظه های خاص خود هستند. من هرگز این دو را با هم نمی پوشم. بیش از حد به نظر می رسد ~ اشلی مادکوه

گوشواره‌های استیتنت قطعاً می‌توانند به تنهایی بایستند، قیمت عروسک روسی زمانی که به زیبایی این گوشواره‌ها باشند! مانند آبشارهای طلایی کوچک، آنها کمی بازیگوشی و هوس به لباس های شما اضافه می کنند و بیانیه ای جسورانه ارائه می دهند که به سنت پایبند نیستید.

به‌آرامی می‌پیچند، به نظر می‌رسد که خود به خود حرکت می‌کنند، یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت و با درخشش در نور خورشید یا نور شمع، همیشه تغییر می‌کنند.

آویزان شدن سیم‌های قلاب ماهی که باعث می‌شود به راحتی سر بخورند و جدا شوند و در عین حال آن‌ها را محکم در گوش‌هایتان نگه می‌دارند تا روزتان تمام شود.

اینها بخشی از مجموعه زیبای ما از گوشواره های آویزان طلایی هستند که در آن مدلی برای هر خانمی خواهید یافت.

    1. Different Types of Gold Earrings
    1. درمان بی عوارض و بی خطر با آلوئه ورا
    2. استفاده تاریخی از سنگ
    3. از طرح های جدید فرش پرز بلند
    4. صندلی هایی که در نشستن طولانی به شما پیامک استراحت می‌دهند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *