با معرفی پرینتر جوهر افشان و کارتریج 21 و 22 در سال 1984، کار چاپ اسناد شما و تعویض کارتریج جوهر چاپگر نسبت به روش های قبلی تغییر روبان یا قرار دادن کارتریج تونر راحت تر، قابل اعتمادتر و تمیزتر شد.

قبل از سال 1984، سیستم های تحویل جوهر به اندازه فعلی قابل اعتماد نبودند. سیستم جوهر افشان جایگزین روش قدیمی ماتریس نقطه‌ای شد که نیاز به تغییر روبان داشت.

مدت زیادی نگذشته بود که صنعت چاپگر شروع به ایده‌پردازی یک تکنیک جدید تحویل جوهر، از جمله روش کاهش تقاضا کرد. چندین شرکت نیروی محرکه توسعه فناوری جوهر افشان بودند و تا سال 1990 این روش به طور گسترده پذیرفته شد. امروزه این روش انتخابی برای الزامات چاپ است و هم اسناد سیاه و سفید و هم گرافیک و عکس های رنگی را چاپ می کند.

کارتریج

به لطف توسعه کارتریج 21 و 22 جوهر چاپگر، کیفیت عالی است. امکان چاپ بر روی اندازه ها و انواع مختلف کاغذ، پارچه، فیلم و غیره وجود دارد. این چاپگرها در مشاغل، مدارس و خانه های میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شوند.

هر چاپگر از یک کارتریج جوهر مخصوص چاپگر استفاده می کند که اغلب یکی سیاه و رنگی است. به هر کارتریج یک شماره شناسایی داده می شود و شماره مدل هر چاپگری را که می توان در آن استفاده کرد فهرست می کند.

در حالی که هر سازنده چاپگر مارک خود را برای کارتریج جوهر چاپگر توصیه می کند، ممکن است خودتان کارتریج را دوباره پر کنید یا یک کارتریج شارژ شده، بازسازی شده یا سازگار خریداری کنید.

دو نوع کارتریج پر شده وجود دارد: می توانید خودتان با کیتی که به شما امکان می دهد کارتریج خود را دوباره پر کنید، این کار را انجام دهید.

کیت های پر کردن مجدد با قیمت بسیار پایین در دسترس هستند و گاهی اوقات انتخاب کسانی است که برای صرفه جویی در هزینه خود مشکلی از پر کردن آن ندارند. جایگزین دیگر خرید یک کارتریج شارژ شده از یک سازنده است. این روش شامل سوراخ کردن، پر کردن و آب بندی یک کارتریج خالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *