مهم است که به یاد داشته باشید که این یک خرید بسیار خاص است، به هر حال انگشتر نامزدی شما چیزی است که همیشه تا آخر عمر خواهید پوشید! و حتی ممکن است به میراثی تبدیل شود که شما به فرزندان و نوه های خود منتقل خواهید کرد.

حداقل، مطمئناً یکی از مهم ترین جواهراتی است که تا به حال دارید.

حلقه نامزدی اغلب اولین خرید عمده ای است که یک زوج با هم انجام می دهند. و وقتی نوبت به تصمیم گیری می شود که چقدر هزینه کنید، واقعاً به هر زوج بستگی دارد.

De Beers، تاجر معروف الماس، با پیشنهاد سرمایه گذاری حدود دو ماه حقوق، راهنمای خوبی ارائه می دهد.

هردو خوب هستند. 18 عیار طلای بیشتری در خود دارد و بیشتر زرد است. 9 عیار نیمی از طلای 18 عیار دارد، بنابراین زردی کمتری دارد و تمایل به اکسید شدن دارد.

هر دو خوب می پوشند توصیه نمی شود که 18ct را در کنار 9ct داشته باشید زیرا آلیاژ سخت تر (9ct) به مرور زمان 18ct را از بین می برد. 18ct در کنار 18ct به اندازه 9ct در کنار 9ct می پوشد.

ما حلقه های نامزدی باشکوه بسیاری را با استفاده از انواع انگشتر دخترانه در رنگ های متنوع طراحی کرده ایم.

انگشتر

یکی از سنگ های محبوب، یاقوت کبود صورتی لذت بخش است الماس‌های کوچک‌تر اغلب برای تمجید از سنگ‌های قیمتی مرکزی استفاده می‌شوند.

ما توصیه می کنیم از سنگ های سفت تر برای حلقه نامزدی به دلیل استفاده زیاد اندازه لباس بافتنی نوزاد استفاده کنید. سنگ های سخت تر عبارتند از یاقوت کبود و یاقوت واقعاً به خود فرد بستگی دارد.

نه الماس ها همگی سختی یکسانی دارند برش ضعیف یا اجزای بزرگ می تواند شانس شکستن الماس را افزایش دهد، اما آسیب دیدن الماس معمولاً بسیار دشوار است.

برش به شکل و نسبت الماس اطلاق می شود اشکال آن شامل برلیان (گرد)، بیضی، گلابی (اشکی شکل)، قلب، پرنسس (مربع)، مارکیز و زمرد است.

نسبت الماس، تراشیده شده، بر درخشندگی آن تأثیر می گذارد مهم است که فقط از الماس هایی استفاده کنید که برش خورده اند تا نور از قسمت بالایی منعکس شود و به الماس درخشندگی بدهد.

این بدان معنی است که بدون توجه به انار پخته شما خواهد بود.

در الماسی که بیش از حد عمیق تراشیده شده است، نور از طرفین منعکس می شود. در الماسی که خیلی کم عمق تراشیده شده است که اغلب در الماس های تراش قدیمی دیده می شود، نور از قسمت پایین منعکس می شود.

    1. Engagement rings and wedding rings
    1. درهایی که در مقابل تیر اندازی ایستاند
    2. فوت دو نفر به طور مشکوک با چرم که در نزدیکشان افتاده بود!!!
    3. مردی تخمه را به عنوان طعمه ماهیگیری می کند
    4. فناوری های مختلف سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *