دانستن نحوه صحیح شستن حوله ها موهبتی است که مدام می دهید از این گذشته، وقتی از حمام بیرون می آیید، هیچ چیز بهتر از این نیست که خودتان را در یک حوله نرم و مجلل بپیچید.

شستن صحیح حوله نه تنها به تمیزی و بدون بوی بد آنها کمک می کند، بلکه عمر حوله تن پوش ارزان دخترانه شما را نیز افزایش می دهد و به جای اینکه با افزایش سن، چروک، شل و خراشیده شوند، آنها را در حالت بالایی نگه می دارد.

در حالی که ممکن است در مورد نحوه شستن لباس‌ها چیزهای زیادی بدانید، فهمیدن نحوه شستن حوله‌ها یک بازی کاملاً متفاوت با توپ است به هر حال، رسیدن به حوله های بدبو بسیار آسان است – و مشکل بزرگتر اما نامرئی مانند تجمع باکتری ها.

همه چیزهایی را که باید در مورد تمیز و پف دار نگه داشتن حوله حمامی زنانه خود برای مدت طولانی بدانید، از تعداد دفعات شستن حوله ها گرفته تا مواردی که باید آنها را با آن بشویید بخوانید.

هنگامی که به سرعت عمل کردید، نحوه شستن روتختی، ملحفه‌ها و بالش‌ها را بیاموزید تا نتایجی به همان اندازه شگفت‌انگیز داشته باشید.

به گفته فیلیپ تیرنو، دکترای بالینی پاتولوژی و میکروبیولوژی در دانشکده پزشکی NYU Grossman و چاک گربا، دکترای میکروبیولوژی در دانشگاه آریزونا، باید حوله های خود را هر دو تا سه روز بشویید.

بیشتر از آن نگه دارید و باکتری ها روی حوله حمامی کلاه دار شما جمع می شوند و آن را کثیف و احتمالاً بدبو می کنند.

با این حال، اگر مستعد آکنه هستید، ممکن است بخواهید هر بار که حوله خود را استفاده می کنید آن را بشویید نه اینکه یک یا دو روز بین شستن ها صبر کنید.

همانطور که پوست خود را – به خصوص جوش های باز  را با یک ست حوله تن پوش هنرکثیف می مالید، باکتری های حوله استفاده شده شما می توانند روی پوست شما نفوذ کنند و باعث ایجاد پوسیدگی شوند.

یک نکته: اگر قفسه حوله ای گرم شده دارید که زمان خشک شدن را تسریع می کند، ممکن است پس از چهار بار استفاده از شستن آن خلاص شوید  اما این “فشار دادن آن” است.

    1. How to Wash Your Towels to Keep Them Clean and Fluffy
    1. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.
    2. میوه های خشک چه فوایدی دارند؟
    3. خرید مستقیم بالنگ خشک جهرم
    4. با استفاده از روش بسیار جالب می توانید کارت پایان خدمت خود را تعویض کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *